Speciaal onderwijs

Verschoorschool is een school voor (voortgezet) speciaal onderwijs in Nunspeet. Wij geven onderwijs aan leerlingen van 4 jaar tot en met 16 jaar met speciale onderwijsbehoeftes.

De Verschoorschool vervult een regionale functie. Kinderen komen uit de wijde omtrek van Nunspeet. Naast Nunspeet horen de gemeenten Harderwijk, Ermelo, Putten, Nijkerk, Elburg, Epe en Zeewolde tot het samenwerkingsverband van de Verschoorschool.

speciaal voor jou

Op onze school willen we kinderen een veilige, uitdagende en stimulerende leeromgeving bieden. Een plek waar rust heerst, waarin iedere leerling ontspannen en geconcentreerd kan werken, leren en groeien passend bij de eigen mogelijkheden en talenten. Een plek waar op positieve wijze en met plezier geleerd en gewerkt wordt, waarbij respect, vertrouwen, verantwoordelijkheid en waardering centraal staan. Daarom is ons motto niet voor niets: ‘Speciaal voor jou’.

Bezoekadres

De Sypel 2
3842 AE Harderwijk

Informatie

Hieronder vindt u links naar praktische informatie over onze school. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Kijk dan in onze schoolgids of neem contact met ons op.