De Beren

Op de Verschoorschool heeft iedere klas zijn eigen dierennaam. Zo zijn er bijvoorbeeld Kukeluusjes, Vlinders en Dassen actief op onze school. Wij zijn in schooljaar 2023-2024 de Beren.

Onze groep

Wij zijn een groep 5. Een klas met allemaal jongens. We proberen dagelijks het uiterste uit onszelf te halen. We werken hard, zijn zeer gemotiveerd en houden van doorpakken. We werken elke dag met veel plezier aan rekenen, taal en spelling.

Zo werken de Beren

Wij werken iedere dag volgens een duidelijke dagstructuur. Er is routine, er is voorspelbaarheid. Maar er is ook tijd voor een grapje. Wij vinden het daarbij belangrijk dat we de dag goed en rustig kunnen beginnen en afsluiten. Met elkaar proberen we er een fijne dag van te maken.

Groetjes:

Roy
Marloes
Leone

Meer weten? Stuur dan een bericht naar beren@volare-onderwijs.nl

Welkom op de groepspagina van de Beren van de Verschoorschool aan het Groenelaantje. Wij zijn dit jaar een groep 5.