De Buizerds

Welkom op de pagina van de Buizerds. We hebben een prachtig ruim lokaal dat grenst aan een stukje bosrand met daarnaast een grasveld. Dat geeft ruimte om af en toe eens een buitenles of een buitenactiviteit te doen. Dit is een fijne en een rustige plek voor de leerlingen.

Onze groep

De Buizerds is een fijne groep 6. Dagelijks werken wij aan positief groepsklimaat waar complimenten geven voorop staat. Het is een sociaal sterke groep. De Buizerds heeft een vaste groep leerkrachten. Op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag staat er zowel een leerkracht als ondersteuner voor de groep. Dit geeft veel vertrouwen, rust en duidelijkheid voor de kinderen.

Zo werken de Buizerds

We werken aan vaste dagstructuren en schoolbrede regels. Ook in de groep hebben we specifieke afspraken gemaakt, die we als groep belangrijk vinden. We bieden de kinderen duidelijke grenzen en veiligheid.

Elke dag luisteren we naar elkaars gevoel. Hoe ben je vandaag op school gekomen? Hoe voel je je? Buiten alle vakgebieden is er altijd ruimte voor ontspanning. De Buizerds houden van tussendoor een spelletjes denk aan ‘standbeeldje’ of ‘Wie is het?’. Op deze manier leren we elkaar kennen en wisselen we inspanning af met ontspanning.

Hartelijke groet:

Linda (leerkracht: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag)
Marloes (leerkracht: vrijdag)
Leonore (ondersteuner: maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag)
Michelle (ondersteuner: donderdag)

Meer weten? Stuur dan een bericht naar buizerds@volare-onderwijs.nl

Welkom op de pagina van de Buizerds. Wij zijn een groep 7. De Buizerds zitten in het hoofdgebouw aan het Groenelaantje.