De Dassen

Welkom op de pagina van de Dassen. De Dassen
zitten in het hoofdgebouw aan het Groenelaantje. Ons lokaal grenst aan een stuk gras en een bosrand. Een prachtig en rustig plekje voor onze leerlingen.

De Dassen is een combinatiegroep met kinderen uit groep 5 en groep 6. In de Dassen zitten alleen gezellige jongens. De kinderen zijn uit verschillende groepen bij elkaar gekomen en ook zijn er twee nieuwe leerlingen in onze groep gestart.

In de groep werken twee leerkrachten en twee leerkrachtondersteuners. Zo staan er bijna iedere dag twee mensen (leerkracht en ondersteuner) voor de groep. Heel fijn dat de kinderen zo meer en sneller hulp geboden kan worden.

Zo werken de Dassen

In de klas werken we met schoolbrede regels en dagstructuren. Hiermee bieden we de kinderen duidelijke grenzen en veiligheid. Vanuit deze regels en dagstructuren komen we samen tot leren.

Natuurlijk bieden we de kinderen ook ruimte voor ontspanning. De jongens genieten van de gymles, het buitenspelen en ook van het samen spelen in de klas. Deze momenten zijn ook heel belangrijk om elkaar beter te leren kennen en samen één groep te worden.

Hartelijke groet,

Marloes (leerkracht ma), Wendy (leerkracht di-woe-do-vr), Sandra (ondersteuner ma-di-vr), Anne-Rieke (ondersteuner woe-do)

Welkom op de groepspagina van de Dassen van de Verschoorschool aan het Groenelaantje. De Dassen is een combinatiegroep van groep 5 en 6.