De Hazen

Welkom op de pagina van groep de Hazen! Wij hebben een klas met drie juffen en een meester. Elke dag staan er twee leerkrachten voor deze groep.

Deze groep 4 bestaat uit meer jongens dan meisjes. Door de continue begeleiding van twee leerkrachten kunnen we de kinderen de aandacht en hulp bieden die ze nodig hebben.

Zo werken de Hazen

We stimuleren de kinderen om het maximale uit zichzelf te halen. We hebben veel oog voor de sociaal emotionele ontwikkeling van de leerlingen. Wij vinden het daarbij belangrijk dat ieder kind zich veilig en gehoord voelt.

Elke dag werken we met dezelfde routines, zodat er regelmaat en rust is. Zo zorgen we samen voor een prettige sfeer in de klas waar ook hard gewerkt kan worden.

Naast taal, spelling, rekenen en lezen, krijgen de kinderen twee keer in de week een PAD-les. Tijdens deze lessen leren we welke emoties er zijn en welk gevoel daar bij hoort en hoe je hier mee om kunt gaan. Ook werken we met het Pad-kind. Deze leerling wordt die week in het zonnetje gezet en krijgt na die week een mooie complimentenlijst mee naar huis!

De Hazen gymmen twee keer in de week met een vakleerkracht. Dat doen ze met veel plezier.

Groetjes van:

Marienke (donderdag, vrijdag)
Giel (donderdag, vrijdag)
Marlies (maandag, dinsdag, woensdag)
Rosanne (maandag, dinsdag, woensdag)

Meer weten? Stuur dan een bericht naar hazen@volare-onderwijs.nl

Welkom op de pagina van de Hazen! Wij zijn een groep 4. Elke dag staan er twee juffen of een juf en meester op de groep.