De Koolmezen

Welkom op de pagina van de Koolmezen schooljaar 2023/2024. Onze klas staat in een prachtig stukje bos in Nunspeet aan het Groenelaantje. Onze kinderen zitten in leerjaar 5 en 6.

De Koolmezen is een Koestergroep. Dat houdt in dat we de kans krijgen om extra aandacht aan de kinderen te geven door een kleine groepssetting. Elke dag is er een leerkracht en een leerkrachtondersteuner aanwezig. Een  jeugdzorgwerker is nauw betrokken als er hulpvragen zijn.

Onze groep bestaat uit stoere jongens en lieve meisjes. Daarnaast zijn er vier betrokken juffen en leraarondersteuners, die samen met de kinderen een positief klimaat creëren. Zo krijgt iedereen de kans om zich te ontwikkelen.

Zo werken de Koolmezen

Wij beginnen de dag met een gezellig samenzijn aan de groepstafel. Elke dag begint hetzelfde. Dat maakt de start rustig en beginnen we duidelijk aan onze dag.

Elke les heeft een lesdoel dat helder wordt verteld bij de start van de les. Door te werken volgens een schoolbreed instructiemodel EDI, worden kinderen gestimuleerd en gemotiveerd om het beste uit zichzelf en elkaar te halen.

Groeten van,

Jessica (ma, di, do, vrij), Lissa (wo), Lotte (ma-di om de week, wo, do, vrij) en Marjan (di om de week)