De Kukeluusjes

De Kukeluusjes zijn de jongste leerlingen van de school. Er zijn leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben op het gebied van gedrag en er zijn Koesterleerlingen.

Iedere dag is er een leerkracht, een leerkrachtondersteuner en een medewerker van Pactum aanwezig in de groep.

We zijn een gezellige, diverse groep met elkaar. De school staat in een bosrijke omgeving, waar we drie keer per dag heerlijk buiten mogen spelen.

De kinderen leren stap voor stap om zelfstandig aan het werk te gaan. Dit proces groeit door het jaar heen.

We hebben hoge verwachtingen van de leerlingen en ze mogen laten zien wie ze zijn en wat ze kunnen. Het leren benoemen van de emoties bij zichzelf en bij de anderen is daar een belangrijk onderdeel van.

Groetjes:

Marjolein (donderdag, vrijdag)
Mieke (maandag, dinsdag, woensdag)
Janneke (woensdag, donderdag)
Charissa (maandag, dinsdag, vrijdag)
Suzan (vrijdag)
Esther (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag)

Meer weten? Stuur dan een bericht naar kukeluusjes@volare-onderwijs.nl

De Kukeluusjes zijn de jongsten van de Verschoorschool. Iedere dag is een leerkracht, een ondersteuner en een medewerker van Pactum aanwezig.