De Otters

Welkom op de pagina van de Otters schooljaar 2023/2024. De kinderen zitten in leerjaar 5.

Onze groep bestaat uit stoere jongens en leuke meiden. Elke dag van de week staat er een leerkracht en een leerkrachtondersteuner voor de groep. Vier juffen verzorgen het onderwijs.

De kinderen starten hun dag op school met sensopathisch materiaal. Dit om even te ‘landen’ en alles rustig binnen te laten komen na hun taxirit.

De meeste ochtenden zien er hetzelfde uit. De basisvakken rekenen, spelling, taal en lezen staan centraal.

Het lesdoel vertellen we bij de start van iedere les. We werken door de hele school met het instructiemodel EDI. We stimuleren en motiveren kinderen om het beste uit zichzelf en uit anderen te halen.

Twee keer in de week hebben we ‘s middags gym van onze vakleerkrachten en werken wij aan thema’s met de methode Blink.

Groeten van:

Femke (ma t/m vrij)
Marloes (donderdag en vrijdag)
Hennie (maandag, dinsdag, woensdag)
Caroline (dinsdag en vrijdag)

Meer weten? Stuur dan een bericht naar otters@volare-onderwijs.nl

Welkom bij de Otters! Onze groep 5 klas bevindt zich in de unit op het bosrijke plein aan het Groenelaantje in Nunspeet.