De Staartmezen

Welkom op de pagina van de Staartmezen schooljaar 2023/2024!

Onze kinderen zitten in leerjaar 7 en 8. De Staartmezen is een Koestergroep. Dat houdt in dat we de kans krijgen om extra aandacht, binnen een kleine groepssetting, aan de kinderen te geven. Er is elke dag een betrokken leerkracht en een leerkrachtondersteuner aanwezig. Daarnaast is er eenĀ  jeugdzorgwerker nauw betrokken als er hulpvragen zijn.

Dagelijks zijn er twee vaste medewerkers die nauw met de kinderen samenwerken. De ondersteuner en leerkrachten werken beide full-time. Daardoor zijn de dagen gevuld met vaste regels en routines.

Door de kleine setting ontstaat er een klimaat waarin vertrouwen voorop staat. Elke dag weer werken we aan het optimaal gebruik leren maken van zowel didactische als sociale vaardigheden.

Diana Chrispijn (leerkracht) enĀ Eline Elzerman (leraarondersteuner)

Welkom op de pagina van de Staartmezen schooljaar 2023/2024. Onze kinderen zitten in leerjaar 7 en 8. De Staartmezen is een Koestergroep.