De Vlinders

Welkom op de pagina van de Vlinders schooljaar 2023/2024.

Er zijn vier betrokken juffen, die samen met de kinderen een positief klimaat creƫren waardoor iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen als uniek individu.

Zo werken de Vlinders

Wij beginnen de dag met een activiteit aan onze eigen tafel. Elke dag begint hetzelfde. Dat zorgt ervoor dat de start rustig en duidelijk kan beginnen.

Voor in de klas hangt een pictobord. Op dit pictobord wordt duidelijk gemaakt hoe de dag verloopt. Dit bespreken we met de kinderen, zodat het programma voorspelbaar is.

Elke les heeft een lesdoel dat helder wordt verteld bij de start van de les. Door te werken volgens een schoolbreed instructiemodel EDI, worden kinderen gestimuleerd en gemotiveerd om het beste uit zichzelf en elkaar te halen.

Groetjes, de juffen van de Vlinders

Juf Levita (ma-di-wo), Juf Milou (wo-do-vrij), Juf Hilde (ma-di-do) en Juf Leone (vrij)

Welkom op de pagina van de Vlinders schooljaar 2023/2024.<br />
Onze klas staat in een prachtig stukje bos in Nunspeet aan het Groenelaantje. Onze kinderen zitten in leerjaar 3. Elke dag is er een leerkracht en een leerkrachtondersteuner aanwezig. In groep 3 staat het beginnend lezen centraal. Natuurlijk leren de kinderen ook rekenen, spellingen en vele andere vaardigheden.<br />