De vossen

Welkom op de pagina van de Vossen schooljaar 2023/2024. De kinderen zitten in leerjaar 5 en 6.

Deze groep bestaat uit stoere jongens, die houden van voetbal, creatief bezig zijn en hard werken. Vier betrokken juffen en meester creëren samen met de kinderen een positief klimaat in de klas. Daardoor iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen.

Zo werken de Vossen

De dag begint met jas, tas, plas en het ophangen van het Pad-kaartje. De kinderen pakken iets uit de kast en kunnen daarmee aan hun eigen tafel spelen. Tekenen of lezen mag ook. Zij spelen ook graag met de techniekdoos: Spektro spelen en uitvinden.

Welkom op de groepspagina van de Vossen van de Verschoorschool aan het Groenelaantje. Onze kinderen zitten in leerjaar 5 en 6.

Elke dag begint hetzelfde. Zo beginnen we elke dag rustig en duidelijk. We bespreken de opgehangen Pad-kaartjes en starten met de lessen. Elke les heeft een lesdoel dat helder wordt verteld bij de start van de les. Door te werken volgens een schoolbreed instructiemodel EDI, worden kinderen gestimuleerd en gemotiveerd om het beste uit zichzelf en elkaar te halen.

De kinderen werken klassikaal aan nieuwe lesdoelen. Ze oefenen zelfstandig en worden daarbij begeleid door de juffen en de meester. Daarna wordt er herhaald op de computer.

Groetjes:

Dorien (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag)
Susan (woensdag)
Giel (dinsdag)
Annelies (woensdag, donderdag, vrijdag)

Meer weten? Stuur dan een bericht naar vossen@volare-onderwijs.nl