De Fazanten

Hallo allemaal, welkom op de pagina van de Fazanten. Wij zijn een combinatie van groep 7 en groep 8. Wij zitten samen met nog vier andere groepen van de Verschoorschool en de klassen 1 en 2 van het Nuborg-college op het Junior College aan de Albert Neuhuyslaan.

Onze groep bestaat uit stoere jongens. Wij kunnen hard werken maar houden ook erg van bewegen en ontspannen na het harde werken. Naast de leerlingen zijn er ook een betrokken vaste leerkracht (ma t/m vr) en een ervaren vaste leraarondersteuner (ma t/m do) bij de Fazanten.

Bij de Fazanten

Elke dag beginnen wij met Avi en Ralfi-lezen. Daarna bespreken wij de dag en onze PAD-kaartjes.

Elke les heeft een lesdoel dat helder wordt verteld bij de start van de les. Door te werken volgens een schoolbreed instructiemodel EDI, worden kinderen gestimuleerd en gemotiveerd om het beste uit zichzelf en elkaar te halen.

Tussen de lessen door besteden wij veel aandacht aan groepsvorming door middel van gezamenlijke spelletjes.

Hartelijke groeten,

Manouk Deen (leerkracht, ma t/m vr) en Angela Veltman (leraarondersteuner, ma t/m do)

Welkom op de pagina van de Fazanten. Wij zijn een combinatie van groep 7 en groep 8. Wij zitten samen met nog vier andere groepen van de Verschoorschool en de klassen 1 en 2 van het Nuborg-college op het Junior College aan de Albert Neuhuyslaan.