De Marters

Onze groep bestaat uit allemaal jongens die in leerjaar 7 zitten. Op maandag, dinsdag en woensdag is juf Talitha in onze klas en op donderdag en vrijdag juf Marian. Op maandag, woensdag en vrijdag is meester Mark er ook.

Met elkaar willen wij een positief klimaat creëren waardoor iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen. Verder vinden wij het belangrijk om met elkaar te lachen, elkaar te helpen en te leren!

Zo werken de Marters

’s Morgens komen de leerlingen rustig binnen en is er even tijd om te wennen in de klas. De één doet dat met een gezellig praatje met een klasgenoot of leerkracht, de ander door middel van het lezen van een boek of het spelen van een spelletje. Daarna staan we met elkaar stil bij hoe we ons voelen en wat er op de planning staat voor de dag. En dan is het tijd om aan het werk te gaan.

Elke les heeft een lesdoel dat we helder vertellen bij de start van de les. Door te werken volgens het schoolbreed gebruikte instructiemodel EDI, stimuleren en motiveren we kinderen om het beste uit zichzelf én elkaar te halen.

Groetjes, Juf Talitha, meester Mark en juf Marian

Welkom op de pagina van de Marters schooljaar 2023/2024. Wij zijn onderdeel van het Junior College in het mooie Nunspeet. Onze groep: (maximaal 100 woorden) Onze groep bestaat uit allemaal jongens die in leerjaar 7 zitten.