De Wolven

Welkom bij de pagina van Wolven van schooljaar 2023/2024!

Wij hebben een klas vol leuke jongens en meiden. In onze groep zijn vier juffen. We krijgen les op het Junior College in Nunspeet en zijn een groep 8! Voor ons dus best wel een spannend jaar met leuke dingen in het vooruitzicht (musical, kamp, etc.)

Onze groep

Wij zijn een leuke en gezellige groep en doen ook graag samen spelletjes in de klas. We werken gezamenlijk aan een positieve sfeer in de klas en praten dan ook regelmatig met elkaar over de regels en afspraken. We willen namelijk dat iedereen zich fijn voelt in onze klas!

Zo werken de Wolven

’s Ochtends komen de kinderen rustig binnen en krijgen ze even tijd om te ontspannen. Soms spelen ze een spelletje, lezen een stripje of gaan lekker tekenen. Vervolgens starten we elke ochtend met een kwartiertje lezen in ons leesboek. We bespreken hierna de dag en met welk gevoel we op school zitten. Dan is het tijd om aan het werk te gaan. We houden van een grapje, maar er moet ook hard gewerkt worden.

Tijdens het werken kunnen we goed zelfstandig werken en werken we geregeld samen. Wanneer er een klasgenoot hulp nodig heeft, helpen we elkaar. We vinden het wel fijn wanneer de juffen duidelijk zijn en goed de grenzen aangeven. Zo weten we wat er van ons wordt verwacht en hangt er een prettige werksfeer.

Bij het buiten spelen mogen we graag voetballen, schommelen en gezellig samen kletsen.

De juffen en meesters op onze school werken volgens de methodiek van EDI. We hebben een duidelijk lesdoel en werken volgens een vaste structuur toe naar het behalen van het lesdoel.

juf Franciska (maandag en vrijdag), juf Lizzy (dinsdag, woensdag, donderdag), juf Marina (maandag, donderdag, vrijdag) en juf Corien (dinsdag, woensdag)

Welkom bij de pagina van Wolven van schooljaar 2023/2024!</p>
<p>Wij hebben een klas vol leuke jongens en meiden. In onze groep zijn vier juffen. We krijgen les op het Junior College in Nunspeet en zijn een groep 8! Voor ons dus best wel een spannend jaar met leuke dingen in het vooruitzicht.