Groenelaantje

‘Groenelaantje’ is onze locatie op het adres Groenelaantje 40. Hier geven we speciaal onderwijs aan onze onder- en middenbouw. Ook vindt u hier onze Koestergroepen, onze groepen voor meerbegaafde leerlingen (De Bijen), deeltijdbehandeling in samenwerking met Fornhese GGZ Centraal en Loofles voor naschoolse opvang.

De Verschoorschool vervult een regionale functie. Kinderen komen uit de wijde omtrek van Nunspeet.

kleine groepen

De gemiddelde groepsgrootte bedraagt 14 leerlingen. We kennen binnen de Verschoorschool een aantal groepen met een lager aantal leerlingen, die deze
kleinschaligheid echt nodig hebben om hun cognitieve mogelijkheden en sociaal emotionele ontwikkeling te kunnen ontplooien. In deze groepen wordt vooral gewerkt aan de pedagogische afstemming om zo tot cognitief leren te kunnen komen.

Daarnaast hebben wij voor de jongste leerlingen extra ondersteuning georganiseerd, waarmee wij dagelijks extra begeleiding in de groep kunnen organiseren.

Bezoekadres

Staartmezen

groep 7-8

Informatie

Hieronder vindt u links naar praktische informatie over onze school. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Kijk dan in onze schoolgids of neem contact met ons op.

Bekijk ook:

locatie dolfijnen